...

Nu är alla barnen lämnade i skolab o dagis ich jag har sätdat här hemma så skönt att det är gjort behöver man inte stå med det sen. Så nu är toaletterna dränkts i ätika hahah golvet då den ena kissebebisen inte lärt sej riktigt va toa är han kissar gäena brevid lådan. 


Skönt nu är de lite mer än 1 timme innan jag ska ut i gen o vörja hämta upp barnen så nu ska jag vila lite o äta lite mat. Blir vegansk köttfärsås o pasta finns i frysen så de e gött ! O önnu goare är de att jag klarade av att springa i går. Kan säga 1år utan att springa är som helvetet! 

Så jobbigt var det men så skönt var de när jah var i mål. Öven bara 2 km men död så nu blir det 2km 6gånger o sen öka till 2.5 o så öka o öka :) 

Stazia till dagis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: