hummmmm

en massa har vi gjort och ända har vi inget gjort, det börjar gå bättre för dag som går mellan oss två, vi vaknade upp och förstår vad vi kan missa en familj som ska bli stark i gen tar tid att jobba i hopp men det ska vi klara för vår lilla bebis ihopp, vet jus jälv hur det är med skilda föräldrar och vill inte att alwa sak ha det så känna så att man gör den andra ledsen och så vidare, alla barn vet vad jag pratar om. man vill ju att sna barn ska vara lyckliga.

i helgen har det bara varit lugnt i fredags fick jag ett utbrott eller ett utbrott var det la inte men kunde inte hålla mej mer var tvungen att säga precis vad jag kände och allt det dära, så på lördagen var vi vänner i gen <3
Sen på lördagkväll gick dennis på fest med jobbakompisarna och ida och patrcik kom hit men putte åkte typ nästan dirket men man såg på han att han ville vara med en specielpersson, han höll tillomed alwa dutkig kille hihi :P sp jag ida och alwa gick till willsy köpte gott gott och sedan när vi kom hem ringde vi pizzan det tog typ 1 timme och 20 minuter innan vi fick den vi trodde dom hade glömt oss, så jag fick ringa i gen och kolla, och ingen klubba fick vi=( hihih:P

sen blev det bara slappardag på söndagen och i går måndags var dennis sjuk men senare på kvällen åkte vi till tant pia och hon hade köpt en julklender till alwa hellokitty så man kan ju undar vem som har varit med och bestemt den? IDA!!!!!!!! sedan fick hon en talrik och bestik av farmor så snäll av henne.

sedan gjorde vi en annan sak i går med men det säger jag inte hohohohoh:P

pusspuss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: