:)

Halloloja länge sedan jag skrev mycket men har man inte ork och hinner inte den lilla alwa har en liten sak så fort man säter sej vid datan elle ska äta då ska hon vara hos en men det gör inget för det 'r så mysigt jkan jag säga.

I fredags blev det utgång med ida och karin dennis och ola var här hemma och partajade lite sen drog de ut och sofie min underbara syster var barnvakt det ärker man säger sofie vill du? så ropar hon hej klart jag vill :D dom två e så söta tillsammans kan jag säga ocg jag vet ju verkligen vem som ska bli fadder till alwa <3 men som sagt vi var ute först amor några shotsbrickor sen olarys det var faktigts riktigt kul ute denna gången :D träffade min moster med och åsa men när jag såg dom då var det dags att åka hem för dom, ida hade försvnit som vanligt så man fick leta efter henne men hita dej ej? vart tog du vägen? så fick ta och åka hem men killar på bussar måste skärpa sej! haha jag var ju ffaktigts bara 16 hallå! sen hem o mysa med sofie en snabbis i soffan och ta med mej den lille till sängen hon sover ju i egen säng nu :D

Sen i lördags åkte vi alla + ola till sandhem och åt pizza och sovde över hos morfar och moster sofie mycket skönt, ringde farfar men ingen svarade =( i dag är det också en vecka kvar tills vi åker till öland så det ska bli kul för vi ska åka tåg ditt lite spänande :D

I dag så åkte vi hem tidigt för dennis och ola skulle hjälpa en kompis att flytta och stakarna till råslätt med! men det är fint men folket kanske? hihih nä skoja! bildern från fredags kommer snart min kamera e ju hos lilla ida och bara för vi inte lekte hmmmm?


vi får snart göra om det flickor! skulle vara toppen kul faktigts <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: