?


Hur jag mår?

Vet inte längre orkar inget, orkar inte se dej. orkar inte höra din röst, men endå så är det dej jag vill leva med?
Har just ont i magen och vill inte vakna vill bara blunda o sova vidare för då glömmer man allt, men kan inte sova, kanske de som är problemet? är mega trött hella tiden men när jag lägger ej ner för att sova så kommer tankarna till backa.

är tvungen att skriva av mej för har ingen att prata med litar inte på någon så, och vill inte att någon ska se mej svag, jag litar på 2 personer i mitt liv eller det är ni två elle kanske ni är tre som jag verklogen kan prata med och jag vet att ni lyssnar, det är sofie och ida <3 min älskade syster och min underbara vän, den 3 nämner jag inte för du vet exakt vem det är. Älskar er <3 och älskar även er andra men vissa har man lättare att prata med en andra.

vet inte vad jag ska göra med mitt liv, känner mej inte så glad och lyklig just nu, vill bli det i gen, men det är något som saknas, och något annat kanske ska bort, men jag är rädd, rädd att förlora dej, nä nu tänker jag inte mer nu ska jag gå sätta mej i soffan ta av mej bhn o ta på mej myskläder och ge alwa mat sen hoppas hoppas jag att hon somnar för då ska jag ta fram en mycket god cider o smutta på sen lite chips och kolla på sex and the city 2.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: