...




jag har en riktigt sömntuta jag men fick henne o vara vaken från tio till lite över ett så nu lär hon sova. men sen när hon bara e vaken o man själv e trött då kommer jag sakna denna tid. hihi. har gått över hellt nu till tillägg av ersättningsmjölken orka sitta o pumpa ut mee kommer ju inget första gången kom de i massor o nu nää o stora bölden underarmhållan fylld säkert med mjölk äckligt som den. men min dotter blir nöjd på den maten så jag blir också nöjd.

har ju varken ammat alwa eller livia så är van vid flaska.

snart ska vi ut o gå promenad o gå o handla lite jag ska ha en stor mega stor powerking hihi! chips o dipp får de bli ikväll tycker jag:)

pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: