Midsommar

Har ju glömt om att skriva om alwas första midsommar ju typiskt mej glöms som en kossa hih :P

Vi började med att gå upp rätt tidigt eftersom vi skulle med bussen hem till pia alwas mormor och ida var med vi gick och köpte fika på cafet så tog vi med det hem till pia även dennis mormor var med så det var mycket trevligt. sedan efter ett tag när alwa var mätt och allt så åkte vi hem för vi skulle ha lite gäster på kvällen så det var att städa lite sen skynda sej göra oss i ordning, sofie kom vid fem tiden för hon skulle vara barnvakt åt lilla alwa tack sofie. fick handla en massa gott till henne för det är du värld och din present sofie ligger här ju. Sen senare kom ida,jossan,daniel o hans kompisar så grillade vi mat jamjam:D och jag fick dricka min först cider på väldigt länge för jag hade barnvakt hihi! sen senare mycket senare så drog vi ut  till piren eftersom ida känner han som äger det så fick vi vara ännu längre o vi fick dansa på baren hihi. o jag fick självklart en gratis cider för jag hade fött barn. och alwa och sofie fick vara kvar hemma och myste, men jag och dennis tog med oss sibylla mat hem till henne sen när vi kom hem vi var nästan hemma hela kvällen men sofie ville att vi skulle ut så hon kunde äta en massa och kolla film o självklart mysa med lilla alwa. så tack sofie för allt!!

Dagen efter var la inte så kul inte mycket sömn eftersom mamma fick upp och fixa mat till lilla alwa och mata henne. kan ju inte tvinga barnvakten till o ge henne mat också så det var bara att gå upp. man kände sej bakis men man var mest trött för inte mycket sömn inte.

sen senare så dippa vi chipps och åt rester o myste med film. <3

Lite bilder från midsommar:



farmor och alwa



Alwa



pappa



pappa och mamma

// mamma-zanra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: