...

Denna värld vart är den på väg?
Jag vaknar en dag och mitt samhälle är ej som det var när jag somnade, om jag somnade, eller drömmer jag? Jag har 4 barn en man. Vi förstår ej varför folk skriker man ser blod barn som ligger på marken sönder brända. Shit vi har blivit bombade men detta ska ju ej kunna hända oss! Jo det kan hönda vem som hellst! 

Jag vill ej vara kvar jag gör allt för att vi ska ta oss här i från tillslut kommer vi till ett land ett hellt underbart land som kallas sverige så glad här finns inga bombade hus sönderbrända barn. Minna barn får börja skolan vi får lära oss svenska språket vi får jobb bostad allt man kan önska sig. 
Ett problem är att vi fick aldrig komma in i sverige vi fick bo kvar och nu har jag inga barn kvar för dem är sönderbrända i min famn!

Önska allt var en dröm

Tänk till innan ni gör erat val på söndag! 
Vem bestemer att vi är vi o dom är dom finns inget vi mot dom. Vi är en! 

En familj som fåtr låna planeten jorden! 

Om ni ej bryr er om detta så tänk till 1gång till! Alla utläningar ska ut! Sen när dem är ute vem ska dem gå på då? Antagligen dem som inte är hellsvenskar och senast jag kollade så är minna barn från finland o ett till land. Och sen chile o danmark så ja vad ska man säga!

Aldris sd!!!

Vad har barnen gjort! Kärlek skapar kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: