...

God natt bloggen :D

I dag har man hunnit med mycket men inget av det man skulle ha hunnit med igentligen. har sådan bråska nu känns det som ja att fixa det sista innan flytten det lär ju aldrig hända så svårt med när man har barn för vi behöver barnvakt för att kunna hämta sakerna på ikea eftersom de inte finns någor drag på bilen så det går ju inte att ha släpp så då får man ta bort säterna hihi.

ja sofie har varit här hella dagen <3 sedan var på vi på bytningen med soley trevligt i morgon kommer hon och vi ska fixa lite med sofies saker och hon ska färga mitt hår med så jag kanske slipper och vara gul, men gult e väll inne i vår? hihi:P

Längtar så till fredag hihi party med sofie som fyller 18 om ca många timmar hihihi men sanrt e det bara 24 timmar kvar hihihi

Nu ska jag gå och lägga mej i sängen hihi spela lute på mobilen först med hihi :D

god natt



oooo min kaffebryggare med gick sönder idag=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: