...

Det hår med sovmorgon kan man ju glömma i några år. Men när man säger yes jag fixk sovmorgon och menar 6 då e de knas. Men de fick vi ej idag. Kl 4 börja älva o sen var alla uppe kl havl sex o det var kaos. 


Kattubgarna kissade på golvet i badrumet som alltid sp städa där o moppa o allt dom gör de gömt på morgonen elle den ena tror han är lite fon i kanten o om de ligger för mycket i lådan så går han någon annan stans föe på dagen gör han inget. Får väll börja gå upp på natteb o tömma lpdan med hahaha. Eller sätra ditr två. 

Sen mer bajs o mer bajs säger inget men a. Olyckor händer ju. 

Lämna barnen på skolan o dagis ska göras alldeles strax o då ska jag ner till arbetsförmedlingen jag sjunger av lycka! Not men skönt när det är gjort  

Längtar så till kl 8 då jag får gå o sova. Vill ha kl 4 med då blir det film mys :) 




Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

aw men så söööta =)

ha en bra dag
kramizz

2017-09-05 @ 08:22:37
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Haha men åh så jobbig start på dagen!

2017-09-05 @ 09:02:32
URL: http://amandajona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: