...

arbetsinterjuven gick bra tror jag. jo de gjorde den men jag trodde de va föe något hellt annat så blev posetiv överaskaf:) så hoppas nu. för detta var intr inom äldreomsorgen detta habflade om något hellt annat :) 


idag har även minna barn varit dukriga o skänkt leksaker. är de någon som har någon matta köksmöbler eller övriga saker till hemmet o vill skänka så tveka inte o höra av dej går till en familj som blivit hellt lämnade utan något i vårt samhälle med 4 barn. 

nu ska jag göra mat till barnen får se vad der blir. 

men igår blev det goda veganska biffar. 


ris.

champion och löksås

biffarna 
champion
paprika
lök
riven potatis
riven morot
linfrön o vatten - blir en konsistens som ägg. 
tomatpure
sambolek
salt pepar
bara o mixa allt jag stekte paprika o chanpionen lite blir godare. 

sen på med steöbröd på varjesida o olja mmm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: