...

idag har vi kollat livias hjärta. fick en remis från hällsan för det var blåsljud när vi var där. så idag gjorde livia ekg o lyssnade hjärta o allt sådant. men som tur var så såg allt bra ut tack gode gud för det. vet inte vad jag jade gjort annars ett hjärta behöver man ju. 


o även fixat livias nya glasöhon nu har hon 2 nya o fina dom andra var ju bara ren skit o ja de var smarteays ibget bra ställe. nu har vi hämtat på spacsawers hur de nu stavas men lilla livia var så nöjd o det är det viktigaste för hennes ögon. 


föe att hon varit sp duktig sä blev det slarvlunch idag max mmm 



kan även berätta att jag varit på anställsinterjuv i går o hoppas hoppas nu har vsrit där idag med o fått träffat min brukare jag hoppas :)


så i morgon ringer chefeb så får se vad hon har o söga:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: