...

vilken dag det har varit idag. ingen stilla dag precis. fixst med dagar på förskolan fixat fritids varit o skrivit paper o allt möjligr idag. 


nu e jag hellt slut så sotee i soffan med chips o lite godis. ska upp halv sex föe att börja gå brevid. 

ja jag har skrivit på kontraktet idag så nu e jag anställd :) så kul o sp glad e jag. 

så nu ska jag börja vara i från älva o stazia mer på dagarna än vad man är van vid ångest! alwa o livia brukar ju vara borta med vänner skolan o så men detta ska gå barnen har der ju bra på dagis. 


min sam är fortfarande borta 8 dagar nu o hopper börjar föesvinna om att han kommer hem. har sådan löngtan eftwe han älskar han så mycket önskar varje sekund att han kommer hem. men antagligen så är han i himmelen. eller sp är de npgon som tagit han för har feågat så många men ingen sett något :( min sam saknar dej så





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: