...

 
 
Nu har jag snott tildas data så skönt det är o skriva på en data huxflux. idag har bara varit en slapp dag ordentligt med slapp.
 
ska göra bakpotatis med en röra som är cremfräs paprika rödlök purjo o olika kryddor i till i kväll till mej o alwa som har fått för sej att hon är veg super bra tänk om alla gick över till veg så slapp vi alla dessa djuren som bata uppföds o ska dödas o släppa ut en massa gaser. ja djurens bajs och kiss är värre en vad bilar är. svårt o tro men sant. 
 
tänk bara först ska djuren leva ett liv en massa vatten massa bajs kiss och allt dom ska ha sen ska dem slaktas kanske i skåne sen ska köttet överallt mycket transport och saker. det jag förösker säga är att döda djur för att du ska bli mätt är det rätt? korv elle svamp? hmmm vad är fräschast. 
 
djur är vänner inte mat som doris säger i hitta nemo :)
 
nä nu ska jag fortsätta söka jobb för det är så kuligt så jag skrattar no no men man måste ha ett jobb för att kunna köpa alla saker som huliganerna vill ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: