...

God morgon. Ja ny är de en ny dag. Yejjj. Orkar någ ibget idag älskar sådana hr nätter att först inte kunna domna förens elva jag vet vadå elva? Elva är sent för mej då man går upp ca 5 gånger per natt plud vaknar till då o då. Sovmprgpn vavär det? Halv fem idag ja tur man älskar sina godingar av hella ditt hjärta men snart tar jag semester.

Semester är när dennis kommer hem i kväll o jag går in i duchen o låser om mej:) hihi.

Lämna alwa o stazia på dagis livia är i någn fas som hon inte sla ditt så får se hur hon ska göra idag men nät dem e lämnade dka sam till doktorn. Kolla sins öron och även vaceneras lilla bebis. Nu ska jag dätta på 3 kanor kaffe för o orka med morgonen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: