??...??...?

Kälrleken gör ont,
kärleken skadar,
alltid letar vi efter kärleken, även när vi har den, vi är så duktiga på att ta bort den från våra liv,
vi kan få kärlek, vi kan bli av med den,
vi tar den kärleken vi tror vi förkännar, vi förkännar så mycket mer en vad vi tar, kärleken gör bara ont,
det vi vill ha är det verkligen det vi vill ha? i slutet av våra liv kommer vi undra gjorde jag rätt? vad det detta mitt liv skulle handla om? vad hade jag fått om jag bara gjort det? eller inte gjort det? hur vi en gör så kommer vi att undra,
 
kärleken gör ont även när vi hittat den rätta, eller den inte rätta, kommer göra ont av att bli sårad, att bli sårad av vem som hellst gör ont, ONT!!
 
ont av att veta att du kanske kommer såra mej en vacker dag, eller så kommer jag de, någongång sårar vi, och oftast dom vi älskar mest,
 
Love Is All You Need
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: