...

hej bloggen inte haft tid att skriva har inte ens haft i gång datorn typ, men nu så får jag väll skriva en rad :D
 
För ett taf sedan upptäkte jag något som jag igentligen inte ville upptäka alls och nu är man i en knivissitiation elle hur man säger, så just nu går det upp och ner hella tiden men är så glad nu att man har sinna två barn som stöttar en utan att dom ens vet det, och det är dom som kommer hjälpa mej genom detta så. Men går ju upp och ner så att betstema sej för vad är upp och ner,
 
I morgon är det meningen att jag ska till öland tack vara all hjälp man får ida som jobbar och pappa som tar barnen i morgon men sen så kommer det en persson som ska bråka ja behöver jag ens nämna hans namn? vågar inte det kan bli värsta bråket och sådant ju men nu är jag ganska trött på att ha dte så här, hoppas den lilla pappan ändrar sej så man kan komma i väg i en helg
 
I dag har jag och barnen lekt i lekparken en stund i den orken jag orkade men mest har vi varit inne och myst och tagit det lungt är så trött med tack vara detta tur de finns hjärn tableter och mat? ush nää tack, har iellafall fått i mej ca en dl konstroganoff idag och lite gurka, även några jordgubbar och mjölk, inte ens mitt godis lokar mej längre, i går fick jag någ i mej en köttbulle typ så inte konstigt att man inte har någon energi, ush för och må sä här,
 
Nä nu fick jag det klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nä tydligen så får jag åka förrens fyra i morgon eftersom pappan kommer då och min barnvakt jag hadde dyger inte för pappan kan inte hålla käften någonstans måste jag ju skriva får panik på den dära saken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: