Roligast

Hej bloggen nu har jag varit nere ganska mycket men som tur så fick ida och nicole en på andra tankar i helgen :D Först så åt jag på chilithai med ida och pia och syster sofie mumms vad det sen gick vi på staden o shoppade lite elle pia shoppa som en galning som vanligt hihih

sedan åkte man hem för att göra sej i ordning för att åka till nicole och ida :D
sedan blev massa prat och sedan utgång hihi :P

Det var mycket kuligt vi träffade ju en massa roligt folk på amor hihi:P läskigast var la att en persson förföljde oss sen inne på olarys och skulle bråka och stod o väntade på oss när vi skulle gå hem, LÄSKIGT!!!

Lite bilder från i fredags:D


















Sedan på lördagen var jag och livia hemma hos mamma, myste med sofie och mathilda och så var min mormor där jobbade lite på kvällen sp jobbigt var det hahha:P
men vi åt en massa gottit med :D



pusspuss// mamma-zanra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: