:D


hej bloggen, nu sover alwa middag och livia vilar i vagnen medans jag siter här och slappar lite med en balerina och en kopp kaffe, vår lilla kisse verkar inte trivas så bra med alwa eftersom han bajsar o skvätter inne på hennes rum hella tiden hon e ju som sakt ganska taskig mot han, vet inte vad man ska göra han gör det bara när vi åker bort med så, hmmm, vill ju ha han kvar men går inte med någon som förstör hella hennes rum räker med att tältet och typ massa gosedjur och polen med full med leksaker i har blivit förstört inget kul med de alls,

I dag har vi varit på bvc och allt såg bra ut för den lilla flickan, har även slutat med ammningen eller funderar på det helt men även skönt att slippa flaskorna och att man måste fixa o trixa men ork med ammning? fan luktar ju mjölk hella tiden det rinner bara man får aldrig känna sej fräs o kläderna kan man inte ha så ofta heller, alwa klarade av att överleva på till lägg så det gör någ livia med, har ju ammat i 5 veckor iallafall, viktigast e ju att vi alla mår bra, o hoppas jag mår bättre för som sakt man känner sej inte så fin längtar så med för snart ska man börja dansa på gymet längtar så till efter jul då jag kan börja dansa igen :D man ska ju vänta 3 månader typ men man kan snart börja med lite träning få upp kondisen i gen blir ju bara trött av att jaga alwa hihi

i kväll med kommer mamma och mathilda hit hoppas sofie också är med men rojupå om hon sover i mullsjö eller hemma hos sej, men en glad nyhet hon ska flytta där i från!!!! :D:D:D fast ska man bo i jönköping och i lägenhet så kan man ju säga råslätt är ju bland det bästa stället eller dom har ju allt där man behöver inte åka så långt för att handla eller något men det jobbiga e ju som sakt grannarna och allt det dära,

har även percat mig i läppen i gen hmm 3gången bara på vänster sida så nu ska den inte bli infekterad hoppas jag måste sköta denna nu, men 6gången jag percar mig i läppen så, sen när denna har lägt så blir det antaglige en till på andra sidan eller tungan får så hur jag gör med det,

Måste även börja fixa med min tatuering snart med men man ska ju ha tid och pengar och nu är väll problemet mest tid, men pengar med,

pusspuss//mamma-zanra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: