fredag

I dag har varit en bra dag eller bra och bra.
först fick man vakna tidigt ledig i dag skulle ha jobbat men marie tog det istället. börjar bli jobbigt att ta med sej sin dotter till jobbet men snart slut med det för den 10 juni så får sofie sommar jobba lite som dagismamma hihi eftersom inskolningen inte blir förens 8agusti för alwa så. och då blir det inskolning för 15timmars vecka istället för då nästan kommer ju bebis.

städade lite behövdes kan jag säga iallafall i köket sedan vid tio tiden åkte vi ner till stan för att hå på marknad tänkte det kan inte va så mycket folk nu på morgonen men där hade jag så fel. knöka fullt jag och sofie gick där en stund sen mat dags macdonalds tänkte vi ha kom knappt in o när vi kommit in ha plats? nej kom vi ut sen då? nej så himmla mycket barnvagnar som skulle trängas före en säger inget om det då får jag la folk på mej för det e ju vissa med barnvagn som bara trängs. så vi skippa det och tog en macka på fiket i stället en massa folk där med men lite mer plats där, regn sol regn sol var det och va så mycket folk att man inte kunde kolla så mycket, nästa år ska man inte ha barnvagn med sej. men det blev nogat godis och nogatmed grönt på och svenska jordgubbar till mej och alwa fick en fin balong och jag köpte med ett line med som jag kan ha nu när jag är fet hihi. upptäkte det nu i duchen skulle göra en sak men kunde inte hitta den hhiihihi magen var i vägen.

sedan hem och mysa med alwa och städa upp det sista. Nu ska vi kolla på änglagård 3an spänande.

sen blir det sängen för i morgon ska jag och alwa åka till åsarp till minna kussiner.

1vecka och 1dag tills alwa blir 1 år <3

pusspuss//mamma-zanra


älskar dej farfar och alwa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: