I dag/ fakta alwa

I dag så är familjen frisk och kry hoppas jag alwa har ju som sakt fått ett het humör inget är bra sova gör man men sedan är det bara skrik som gäller, förutom när vi åker barnvagn så det är underbart det. vi ska gå en promenad sen i solen och besöka farmor en stund. köpa något gott fika med mumms.

I helgen har det blivit en massa vila eftersom vi varit sjuka. jag och alwa men som tur spydde jag inte så mycket och det gick över fort så det är skönt det. blir vila i dag med och i morgon iallafall så mycket vila man kan göra alwa ska ju ha en lekmamma hella tiden hon är mammaig och sova i sin säng nej tack säger hon till det.



mammas hjärta har dekat i pappas famn <3




jag är fin :D




har dekat i sängen med leksakerna, hade huvudet i hinkenförst men sedan deka man helt ner på pingu



sötnos

alwa har blivit så stor nu snart tio månader och allt :D hon kan säga papaa utalar hon det och tita är jätte klart. hon reser sej upp. krypa gör hon inte hon har sin egna stil att komma fram på:D älskar mat, allt som är söt är extra gott jamjam :D älskar sina föräldrar, sova med mamma i sängen är det bästa på dagen :D i går råkade vi sova 3 timmar, inte bra märkte man på natten sedan, åka vagn det är bäst, följa med mamma och åka tåg jippi :D träffa människor kan inte sluta le:D bada vill aldrig gå upp, bada badhus ännu roligare barn som skvätter och då får man skvätta tillbacka :D jippi vad kul.

pusspuss//mamma-zanra och bebis alwa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: