Dagen

Så härligt underbart väder vi fått men i morgon ska det bli regn soohhoo sitter i sängen just nu och har öppnat hella fönstret o de svalkar väldigt skönt i mellanåt när en vind kommer in. så underbart skönt för i natt var dte så varmt.

I dag har jag och alwa bara slappat inte städat något kanske rört disken men endå. o plockat i hennes rum men det syns inte längre. sedan gick vi för o säga upp lägenheten så det är klart. sedan blev det glass stund ute men hon skulle ha min hella tiden så jag fick ta hennes o kan säga filur glassen är väldigt god mumms men min twister e ju godare det tycker tydligen alwa med. så nästa gång får jag köpa en sådan till henne med ska ju ha som mamma säg.

sedan efter glassen så handlade vi lite till middagen blev hemmagjorda kötbullar sås och potatis o utan lingon för glömde handla det. dumma maj. och vi bakade lite kärleksmums med. i värmen korkade. sen har vi bara slappat o tat det lungt.

I morgon blir det städdag de ska ju endå regna så. sofie ska ta alwa lite med så man kan städa på riktigt utab arr hon går efter en och skriker och stökar till det första hon gör.

nä nu ska jag gå och hemta min talrik med 1 liter jordgubbar på med grädde och socker så ska jag äta det till filmen All good things får se om den e bra. kolla på den i sängen med så mysigt helt själv eller har moa brevid mej en gosig liten vove. johan är här och spelar med dennis så han tog med sin stora tjej hit. så alwa nu hoppas jag att du sover hihih.

pusspuss//mamma-zanra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: