äntligen

Äntligen säger jag bara äntligen slipper man råslätt eller råslätt e ju väldigt fint och allt finns typ här o bussarna går väldigt bra så inget klag i sej o så, men just vårar grannar verkar inte fatta att de bor andra där en dom. dom kan springa o leva i trappuppgången mitt i natten dom över oss dom hör man vad dom pratar om o vissa har hella släkten inne hos sej. plus att hissen låter en massa, men själva lägenheten är väldigt fin. men äntligen ska vi flytta. i morgon ska vi gå ohc säga upp lägenheten o så fort någon vill ha våran en 3? s¨flyttar vi :D

vi flyttar mitt i ingenstans typ 500 invånare men dom har världens goaste pizza där så :D plus att ida hänger där mycket iiiiii <3

I dag har det blivit jobb men nu e jag ledig liye så det ska bli skönt eller ledig från mitt ena jobb iallafall man ha ju alltid hemmet och barnet alwa att ta hand om o nu får man börja packa i gen med. soho vad jag älskar att flytta. mamma var här med idag och hämtade katterna vi har varit katt vakt en vecka ganska mysigt med lite katt men alrig ska jag mer ha katt dom fäller o bajsar ush ush. men dom e gosiga med. nu när vi flyttar så kommer det bli en hund jag vill då ha en cavaljer för dom e ju så gudomligt söta finns ingen hund som e sötare. medans dennis vill ha en lite större hund, men de e jag som bestemer i slutändan endå. iiii men det kommer de bli lite längre fram när bebis2 har vuxit till sej lite :D

nu är min film klar bogi o elgiot 3 och jordgubbarna o gräden fixad men ska bara orka ta mej till köket för o hemta dom. minna fötter har blivit så svilna o dom värker o gör ont så jippi bara ca 6 vecker kvar om dom inte får ta ut den tidigare som med alwa. i vecka 38. vi får se.



pusspuss//mamma-zanra


Kommentarer
Postat av: idaa

iiiih sandhem

2011-06-28 @ 19:03:15
Postat av: zanra

iiii sandhem :D

2011-06-30 @ 11:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: