ultraljudet

ultraljudet måste jag ju berätta om vi gick på kontroll förra fredag dagen innan vi skulle till öland, då hade magen krympt med 1centemeter så vi trodde alla att fostervattnet inte fans som förra gången så vi åkte hem tog oss en fika sedan blev det av till ryhov för kanske en likadan förlossning som med alwa men bebisen växtre bra i magen ochh fostervatten fans det så inget fel alls så det blev ingen igångsättning jag blev lite besviken kan ni någ förstå troddde det skulle bli bebis ju men icke sa nicke.

men i morgon ska jag först till min barnmorska sen ska jag på ultraljudskontroll i gen för o se att allt är bra där inne så har lite hopp om att dom får sätta i gång förlossningen så den kommer ut :D vill inte bli i gångsatt men vill ha ut bebisen har så ont och det är jobbigt specielt på kvällarna då är den ett litet sparkbarn och trycker det gör den verkligen.

mamma hade en lite ide fostervatten hade jag inte förrra gången då var det en tjej nu har jag o då är det en kille tvärtom med mamma hon hade fostervatten på oss alla förutom simon o resten av oss blev ju tjejer, mammas mage slutade växa i vecka 37 med oss alla 4 så det e vanligt med oss i släkten så. inget konstig med det. mamma hde för sej även att det var så för mormor. asså dom älsta i familjen.

pusspuss//mamma-zanra

hoppas hoppas på bebis snart <3



vecka 38+6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: