hemma

hej bloggen nu har jag kommit hem från öland vi skulle ju stannat till lördagen men det skulle ju vara pissväder resten av veckan så vi drog hem i kväll i stället och nu äntligen e vi hemma. får ta och skriva i morgon om hur veckan har varit där nere. och snart kommer bebis med :D yeyyy :D <3

men nu sover alwa i sin säng jag är proppis mätt men någon godisbit hade ju inte varit fel får ta och leta rätt på något smarigt, sen blirdet film i sängen :D saknat sängen så mycket eller toalett har man saknat mest tror jag att inte behöva gå till ett survichus som ligger typ 100 till 200 meter bort. eller där kanske jag överdriver men det kändes som långt, vågade inte ens gå ut i natten så fick hålla mej och försöka sommna om.

nä nnu får jag gå och kolla så får jag skriva i morgon

pusspuss// mamma-zanra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: