barnledig

I fredags äkte alwa till sin pappa och har varit där hella helgen, men jag har knappt hunnit med någon villa endå har haft fullt upp som vanligt,
I fredags så åkte jag till falköping till maries mamma och där åt vi mumsig mat lasang och pratade en massa gojja sedan åkte jag och marie till skövde så gicvk vi till ett ställe och tog oss fördrinkar sedan till husaren men där var bara äldre och lite över elva tänkte vi vad fan är det här ingen dans? så vi gick tillbacka där vi hade varit innan där hade dem dansgolv men där är det från 18 så, bogrens var ju 28 ingen som kommer in där då ju, hihi gamlingar nä skoja. så då var cvi där och dansade o skojade med oss specielt jesus han var coolast,
senda blev det en chesburgare på väge till tåget sedan träffade vi en gamal kompis på tåget som man inte pratat med på typ två år licksom så det var trevligt att träffa dej fast du var en liten fylle gris hihi:P
Sedan på lördag var det bara att gå upp och göra sej i ordning och åka till skövde för jobba, jag fick inte stå i baren jag fick vara serveringsperssonal ush men jag och malin och alla andra hade skit kul bara marie som fjäskat in sej i baren, men det roliga var också att en del som stog i baren var inte ens 18? hmm. allafall vad en tjej sa. men det var faktigts helt okej att jobba med, bara en massa bäring och så i dag har man väldigt ont i ryggen och fötterna men tycker iallafall att vi var väldigt fina i våra kläder och sminkningar :D sedan vid halv tolv åkte vi hem förbi amconalds för mat hade man inte fått elle vissa fick rojupå vad man tol o inte tål, jag får ju varken äta skaldjur eller lax lickosm så jobba från 15.00 till 23.00 och ingen rast eller mat ush ush!
så nu är det söndag och om 2 timmar kommer bebis hit och pappa. ska gå och möta dom på perongen i sandhem för ska med ha min kexchklad så hoppas det finns i affären nu annars blir jag väldigt ledsen. ska fixa mej i ordning emd så alwa tycker mamma är fin :D
pusspuss//mamma-zanra
Bilder från helgen kommer i morgon siter ju på pappas data hihi :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du o alwas pappa gått isär?

2011-02-03 @ 13:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: