städa.packa?

packning och packning fy och ush vi hade ju inte gjort något här hemma känns det som vi skulle gjort allt i helgen men det var ju någon som fick för sej att åka in på ryhov och nu kan han knappt gå så av den handikappade killen får man ju ingen hjälp av hihi:P men nästan allt här är nerpackat det jag mest oroar mej för är rutorna försökte putsa dem men putsmedlet fös ju man måste ju putsa balkongen inglasad så just nu är det dumt med en stor inglasadbalkong e de e ju några rutor på den, någon som har något bra tips?

I morgon får någ dennis komma från sjukhuset ska bli skönt men han får ju inte lyfta mer en typ vad var det 1 kg? så igentligen ingenting men han ska hem till pia och bo ett tag tills vi får lägenheten.

Känner mej stressad just nu med allt men det löser sej väll. någon som är ledig och vill ta alwa ut på en promenad? så jag kan gå ner i källaren och fixa där med, ??

I dag har jag med skruvat ner saker känner mej duktigt med det får bara inte ner lampan i tverumet och lampan i köket så händig e jag någ inte men fick ner alwas lampa. och massa annat på väggarna hihi så lite duktig e jag allt. nä kanske ska ta en runda till nu när alwa somnat in och innan sofie kommer.

då ska vi äta lite sen ska jag försöka fixa så mycket som möjligt men blir någ mest att gå och slänga saker sen blir det ryhov sista kvällen på ryhov ganska skönt ska jag säga er.

pusspuss// mamma-zanra




så här ser en bebis ut när moster sofie och mathilda har matata alwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: