Blä

I torsdag fick jag ett samtal av dennis jobbar kommpis ida när jag hörde hennes röst ville jag bara lägga på, lickosm varför ringer hon från dennis mobil?

Blev helt stel kan jag säga trodde det värsta som amn alltid gör att han kommer bli förlamad och aldrig mer gå, när jag kom till akuten var det ingen rolig syn. ush tårarna kom kunde inte hålla dom inne att se dej lida så mycket var skit jobbigt.

Senare på kvällen åkte ryggsakerna av och nackkragen proverna var bra inga inreblödningar elle så och han kommer bli helt oterstäld två kotor som fått sprickor o jätte svulet så skönt, men hade det träffat kotterna där nere asså 2cm längre ner hade han blivit förlamad och lite högre upp hade han dött så tur i oturen.

Så han fick åka upp senare på kvällen och där ligger han ännu men docktorn sa i dag att han kanske får komma hem tisdag eller onsdag vi får se.

plus att vi håller på emd flytten nu så denna veckan blir det mega packning för mej den som vill komma och hjälpa får gärna göra det, barnvakt behövs hihi :P så på söndag bor vi inte här mer skönt. och dennis kommer aldig mer upp i denna lägenheten han kan inte gå i trappor så.

Nu ska jag fortsätta packa här måste ha lite villa i mellan eftersom jag inte heller får anstränga mej för mycket eller får lyfta för tunga saker så det går sakta med säkert här hemma :D

pusspuss//mamma-zanra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: