mat med skäkten

I dag har jag varit utan mitt hjärta eller jag och dennis tog var sitt barn han tog med alwa på kalass för alwas kussiner, och jag tog med mej bebisen i magen till sandhem. Vi hade en liten släkt middag och firade även farmor 65 fyller hon i morgon så nu sa vi bebis kom ut så blir det samma dag som min farmor det skulle vara mysigt, ja de e ju den 21 om ca en halvtimme så men en dag går väldigt fort,
vi gick tipspromenad och åt en massa god mat mumma grillat o sallad o dipper precis vad en gravid önskat och jag som inte riktigt tål kyckling med så åt jag det i massor men de får jag skylla mej själv. jaja,
på hemvägen var väll så där vi satte oss och så klart sätter sej en kille eller man får man säga med oss och börjar prata frågar typ samma frågor hella tiden för han har glömt att han fråga fyllo, men ingen fyllogubbe han var bara full och ensam. sen när anneli och clara gått av får han för sej att sätta sej så nära mej som möjligt och lutar sej över och börjar ta sin hand på min axel sa till han en gång och han tog bort den men den var lika snabb tillbacka då sa jag till lite på skarpen, tillslut blev vi trötta på han och jag bara flytta på dej, man vill ju vara artig men till sådana nähe tyvärr, han trodde inte ens jag var gravid, nä korkad, men han gick ju på i sandhem så måste kolla upp vem denna mannen var, så man kan springa där i från sen om man skulle se han någon mer  gång.
i går hade jag även mega känningar i magen och hade ont och allt så då tänkte vi yes typ sen nu när jag vaknade i morses var de över och idag har jag inte kännt specielt något alls så det är tråkigt.
måste även säga med owes tjejs dotter är någ den sötaste som finns efter alwa då så klart, men när marie berättade att de finns en bebis i min mage ville hon se bebisen hon sa de så gulligt hon ville se magen hella tiden så hon kunde se bebisen men den sover ju, så underbart söt,
nä nu ska jag sova snart är helt slut, alwa kommer ju vakna om 4 timmar och ska upp och leka en timme sen ska hon somna i gen något hon har fått för sej, den lilla gullungen ska bli så skönt med pasiener i huset sen och att de blir mörkare så hon kanske sover längre och inte tror de e  dag eller morgon, blir ju inte så mörkt här i  jönköping, fast där vi bor är det ganska mörk endå hihi om de inte e klar himmel eller den röda himmelen hinner nå oss.
pusspuss//mamma-zanra


Kommentarer
Postat av: idaa

dålig uppdatering hörrruu

2011-09-16 @ 18:16:19
Postat av: zanra

har ju inte haft något nät din lilla skit

2011-09-19 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: