28 april

hej bloggen, hade jag haft min data eller jag har den vet bara inte hur maan får internette att funka till den med tekniska zanra hihi. så hade jag lagt upp bilder från påsk men det får la vänta lite då,

I veckan har det varit toppen väder ju i måndags så var jag o sofie på a6 o skulle shoppa men hitta inget till mej blev mer leksaker till bebisen en fin prinsesboll och ett hus hon kan vara i så hon blev ju glader hihih, sen i tisdags var ida o sofie här hemma och så åt vi färskpotatis grädfil med dill och kasler mumms.

I går blev det jobb och kan inte beskriva den dagen asså shit vilken dag på jobbet. fick som sakt torka mjök i hella rumet från golvet hihih:P senare på kvällen gick jag o alwa till moster sofie som fylde 17 år iiii :D där även pappa o martina och barnen var med och jonathan dä vi åt god mat och fickade glass o maränger till efterät mumms grattis syrran :D

I dag har det även varit en rolig dag på jobbet hihi :D och nu väntar jag och alwa på att moster sofie
ska komma och leka med oss ska laga någon mat och sedan äta chokladpuding och chips o dipp och bli riktigt feta, har inte sett dennis sen tisdags morgon så man saknar han lite, han jobbar natt och jag jobbar dag, så i morgon får vi ses i gen

så i kväll blir det tjejkväll för hella slanten :D

pusspuss//mamma-zanra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: