mat


Nu får vi ta och se tillbacka några dagar, det var i tisdags, tisdag det var en stor dag för alwa, hon smakade potatis & majs pure, hon var så söt, när det var slut i munnen ville hon bara ha mer, och när hon inte fick mer så skrek hon, hon skulle bara ha mer, och i går torsdag fick hon mer och i dag fredag fick hon smaka morotspure men det va inte lika gott, så nu får hon smaka lite varje dag till lunchen där vid två,



I dag har det blivit städdag och jag har vikt all tvätt som skulle vikas för en vecka sedan, sen en massa plock disk och sådant, nu har jag duchat och är en fräs tjej i gen mumms,

men nu blev det ändrade planer ida o jossan o daniel o vi ska dricka lite här hemma mysigt så sofie o madde kommer hit o tar alwa, så nu får man ta o göra sej i ordning tur att jag raka mej i duchen så jag slipper ducha om bara för att få raka sej hihi :D bilder kommer i morgon på festen om de blir några tagna hih:P och ni ska även få se alwas min när hon äter första gången men de kommer i morgon pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde inte ha skaffat barn när du bara festar hela tiden...

2010-09-29 @ 13:57:24
Postat av: Anonym

va e du för jävla cp o säga en sån kommentar

2010-09-30 @ 21:52:03
Postat av: zanra

det är en sådan persson som är avensjuk på att jag fick barn förre henne, och heller inte vågar stå för vad hon tycker eftersom man inte vågar skriva vem som har komenterat men det är svårt att gissa?

2010-10-02 @ 19:09:08
Postat av: Sooofiiie:)

Du gick för långt när du sa att Zanra inte borde skaffa barn.

Det är precis som att säga att Alwa inte borde få finnas.

Zanra är en underbar mamma till hennes underbara dotter Alwa.

Lämna oss ifred.

2010-10-03 @ 20:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: