R.I.P KASPER




 


Godmorgon vet inte om jag orkar skriva om allt i går bata att det var en enormt jobbig dag, vid fem över tre somnade vår älskade kasper in <3 grät på bussen ditt grätt i väntrumet och grät där inne, det var så ledsamt att djur kan sätta sej så hårt i en, det underbaraste var när vi fick vänta på narkosläkaren i typ en kvart så lätt jag kasper springa runt i väntrumet men efter bara nån minut kom han och la sej i mitt knä, så underbar han var,

på morgonen fick han även en massa god mat, kattmatsburk mat me mycket sås i, skinka som han e tokig i och en massa grädde. och jag borstade han även med som han älskar, saknar dej så myckey kasper du betyder så mycket för vår familj, om någon säger de e ju bara en katt ha inte vilken katt som helst den mäst inteligenta katten som fanns du kunde säga aj aj och han förstod asså det e svårt att förstå, världens underbaraste KASPER!

men jag känner mej stolt att jag klarade gå med in trodde det inte men jag ville veta att allt gick rätt till och så att han fick det bra, och det fick han allt gick så fort på 2 sekunder deckade han licksom, det var hemskt men endå skönt nu slipper han lida mer, och jag som vill ha en hund tror inte det och ingen mer katt, man saknar dom så mycket, orka ha kännslor?

efteråt allt så gick jag och sofie in på öb var ju en stund tills bussen skulle gå, och jag behövde något annat att tänka på. köpte två julklappar där till alwa en lära gå vagn brio världens köp dom kostar ju 300kr i vanligafall men jag fick min för 179 ett bra köp sen köpte jag en leksak till alwa som hon emd ska få i jul, sen blev de lite chips, sen åkte vi hem, hade spdan huvudvärk efter allt men hade ju gråtit så och var helt slut så mycket som jag även svettades i går går inte shit asså det känns overkligt, men han har det bra där han är och det är huvudsaken, tänk om man fick göra så med människor tänk vad mycket lidande man hade sluppit, men nu har vi det ju inte så, det är la bra för dom anhöriga men egoistikst elle ej?

jag saknar dej så mycket i natt kunde jag inte somna komm en tår lite då o då, jag vill att han sak vara här skiter i hur hårigt det blir för håra det gjorde han, och när han rulade när man släppte ut han på balkongen och att en elva årig katt fortfarande älskar att leka :D

men en tumör i örat gjorde så kasper gick bort. vill ni veta en hemlis, om jag får en son nästa gång gissa vad han ska heta har kommit på att det namnet e ju så fint, casper ska han hete <3 fast med c tycker det är vakert,

nä nu ska den ledsna mamman gå och mysa med sin dotter så man får lite glöjde i liet men i går kunde jag inte rikigt skratta inte ens åt henne så förlåt mej alwa.

I dag sak vi även ner till staden och äta mat med sofie, och ska kolla in nya gina dom har ju flyttat till en större butik, vi tänkte göra det i går men jag orkade unte var ju helt slut efter allt,

ÄLSKAR DIG KASPER DU FINNS ALLTID I VÅRA HJÄRTAN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: