kasper




KASPER




Så nu siter man här hemma och vill igentligen att klockan ska gå så allt bara är över och även samtidigt vill man inte att tiden ska gå, vi kan väll stanna här?
vem tror vi egintligen vem att vi är? bestema bara så där,
fast det är ju för ditt egna skull, slippa lidandet du e ju endå 11 år.
som dennis sa man kan inte vara så självisk, men just nu önska jag att man kunde vara det
men det e ju för hans egna bästa,
han är ju bara för underbar,
älskar dej kasper.
du kommer få en fin plats på djursjuksgården
pusspuss kasper du kommer få det så bra i himmelen, <3
kärlek till dej <3
men kan inte lova om jag klarar av att hålla dej när du somnar in men om jag hade varit katt så skulle jag inte vilja somna in själv så får försöka vara stark men börjar ju gråta nu när jag bara tänker pått, men jag ska försöka, älskar ju dej så,
snart kommer jag och du ska få en massa gottigott det kan jag lova <3



 



Kommentarer
Postat av: Monica

Jag lider med dej Zanra, jag vet hur svårt det är att avliva sin kära lille katt, men en sjuk katt får det bättre i katthimlen.....stor kram från Monica

2010-10-28 @ 17:18:47
URL: http://violett.bloggplatsen.se
Postat av: ZANRA

ja det var bland det jobbigaste jag har gjort, men som du säger han får det bättre i himmelen, kram

2010-10-29 @ 10:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: