börjar att kunna andas

förut kändes det som jag inte kunde andas inte äta inget, allt var bara svart, svart är det la fortfarande men ca 5 timmars prat i natt så känns allt mycket bättre, förut så brydde jag mej inte om det skulle du vara otrogen so what? skulle inte bry mej om något men nu har jag fatttat hur mycket du betyder för mej, och jag bryr mej, hoppas detta går att lösa, iallafall som vi har pratat om nu är att vi alltid kommer vara vänner,

kärleken gör väldigt ont, det är en ond sak som finns inom oss, men en bra sak med,

skulle ju till ullared i går var jag sur på mej själv för jag inte åkte men nu är jag bara glad för att jag inte åktem så någon som vill åka med mej och köpa julklappar? någon som har bil och lokalsinne! hihi:P ida du får prata på din pappa så vi får låna bilen hihi,

har även inte fått minna pengar från försäkrinskassan men men dom e ju som dom e och jag med,

snart kommer ida med då ska vi till affären köpa någon mat sen ska vi bara ha myskväll tjejkväll för dennis är på fest så han ser vi inte mer idag, hihih:P

pusspuss//mamma-zanra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: