tatuering

vart sak man lägga sin energi på? just det nu jag känner inom mej gör mej så arg men varför ska jag lägga energi på saker som absolut inte är sant? så jag lägger min energi på min underbara dotter alwa.

I går var jag o elle jag tänkte bestela tid för tatuering men han ba jag har tid nu, så jag gjorde världens vackraste tatuering i går <3 ett namn alwa på skulderbladet så underbart vackert blev det ida var med. det blev även solen och massa god mat med ida och alwa, men alwa fick ligga i skuggan under paraplyet för parasoler vart köper man det? det är sp varmt så man vet inte vart man ska ta vägen. det är bara så varmt!

I dag har jag och alwa varti hos farmor-pia. hoppas att mormor och moster kommer snart med <3

Ingen som vill ha lilla mari? kasper flytar snart o mari vill med flytta så vi kan göra iordning lägenheten så den är kattfri för lilla alwa så man slipper allt hår KASPER!!

hinner inte skriva måste ta hand om min dotter för hon skriker i ett just nu hmm e de pappa hon saknar tro?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: