Snart Snart snart!!

Hejsan bloggen snart åker vi till öland längtar verkligen ska bli så skönt en hel vecka med familjen och kussinerna o släkten, vi ska sova i en stuga jag dennis alwa belinda och mormor ska bli så kul och alwas första semester :D
Men när man kollar in vädret så ska det regna söndag men måndag börjar det bli lite finare så hoppas de blir varmt med o sol så jag får sola räker med en dag så e jag nöjd ser ju som sagt ut som ett spöke har ju inte solat något en i denna värmen kan inte har en liten dotter som man inte kan ta med sej och sola ute,

I dag gick vi upp tidigt faktigts kände jag behövde det så jag kommer i säng tidigt nu sommnar ju inte förrens 3 på nätterna och är skit trött när jag vaknar men i dag pallra jag mej upp! har pakat en massa saker till öland för i dag kommer mamma och hämtar lite pakning som vi ska ha i bilen men jag och dennis var så smarta så vi gick till olssons i går och köpte resväskor på hjul smart smart. så när mamma kommer blir det att åka till rusta för där har dom mycket skit! nä dom har biliga solstolar som vi ska ha med oss till öland o ska kolla om dom har parasol måste ju ha med det i gentligen sen ska jag köpa mej en kylväska det måste man ha med sej ju,

Sen skulle det vara underbart om mamma ville åka till systemet för o köpa lite vin till mej:D jag kan ju inte köpa på systemet har ju inget leg? i dag regnar det med ute så vem vill ut i gentlogen? men ska gå och köpa fika nu när jag skriivit klart o fixat lite med alwa o gjort mej i ordning hhii :D

tänkte ni skulle få se lite bilder från helgen men orkar man lägga upp dom? nä ni får kolla in min facbokk! men här kommer lite bilder på våran ängel alwa



så underbar söt




pusspuss



tatueringen nu ska bara datumet ditt med o lite stjärnor runt <3

pusspuss//mamma zanra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: