mumms

halloljsan

I veckan har inte det blivit mycket skrivande, har inte haft sådan ork till det man har ju inte alltid det, har ju en dotter som verkar begära nu att man ska vara med henne 24timmar om dygnet försvinner man en cikund ut i köket så blir hon sur o ledsen o skriker på en, så man får sitta vid datan när hon sover men både i går och i dag verkar det som sömnen inte finns där, men det är väll så vissa dagar att sova behöver man inte.

I dag skulle jag till marie igentligen med smink saker men som vädret är så skiter jag i det litar inte på sj asså skulle inte vara kul att sitta fast ett tag med alwa, vi gjorde ju det när vi åkte från mullsjö en dag med sofie och alwa men då satt vi la typ i 40minuter men det är inte kul med ensådan liten bebis, så nu när jag går ut med henne har jag med mej en massa mat till henne, och yoghurt o banan till henne man vet aldrig, för till henne kan man ju inte säga du får vänta lite med maten. finns inget jobbigare när hon skriker efter mat för man tycke det är så hemskt för man vill ju inte att ens barn ska vara hungriga.

ska i väg till apoteket senare när dennis kommer hem ska i väg o fixa en graj där. sedan hoppas jag ¨på pizza i kväll men de gjorde jag i går med och varje dag denna veckan men ingen pizza kommer det=( men så går det när man har en kille som inte gillar pizza så. hihhi:P



nu ska jag ta mej lite choklad men de en nakdel, FINNAR jag har det problemet lite choklad o finnarna kommer det har jag märkt för änvänder clerasil 3iin 1 skit bra så länge jag änvänder det och inte ter någon chkolad så slipper jag dessa finnar, så nu får det vara bra med chklade men de e så svårt för älskar ju det, specilet plop det går inte motstå.

Sedan ska jag göra en grejidag, men om håret klarar av det? tror jag inte så det kommer att bli att jag kommer bli korthårig men men det kan vara snyggt med, håret växer ju ut. finns det någonbra frisör i stan?

pusspuss// mamma-zanra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: