jul i mitt hus

God jul på er alla. har haft så mycket att göra så man inte har haft tid med datan, sen har jag mått så illa så jag knappt kunnat ta mej till datan, all energi har gått till alwa den lilla jag haft.
veckan som gick får vi ta i korthet här, och mer med bilder:D hihih

Måndagen20/12 då kom sofie på besök och vi fick en nyhet tror vi`? och hon tvingade med mej till mullsjö till mamma och mathilda och simon, simon var hemma en stund sedan åkte han till sandhem, vi myste framför tven med lite gott och lasange mat mat! medans alwa bara fick gröt. vi kläde även granen.







onsdagen och även torsdagsdagen jobbade jag hos mormor mycket trevligt hade vi sedan blev det julstres för hella slanten, vi åkte tåget till jönköping sofie och mathilda hängde med vi gick på a6 för dom sista julklapparna, sedan åkte jag hem för att handla all julmaten klockan halv nio var vi klara med allt handlandet, sedan var det bara att ställa sej och rulla kötbullarna och skala allpotatis som skulle skalas, vi var klara klockan 12 sedan tog vi en paus i soffan sedan blev det natti natti. sen blev det julafton <3

pusspuss//mamma-zanra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: