Torsdagen =)


Började med att hella jag var så trött så jag orkade inte ens vakna men klockan ringde o de va bara att gå upp faktigts men blev mys i sängen med min älsklnings dotter alwa, men sen upp men ush mådde inte bra i magen trodde jag skulle spy men sedan framot dagen var det borta. Så jag och alwa gick till affären för att köpa något gott till mat men var inte sugen på något och orkade verkligen inte laga något så det blev tekaka med masor av smör på sen rödebtsalad o kötbullar o gurka mumms det var gott i går men nu i morses ville jag inte se det, ush,

Sen tog vi några söta bilder på min lilla prinsesa, och pappa dennis försökte byta klädder på henne men det gick som det gick men sen när jag gick därifrån så klaradde han det galant, han måste lära sej ta på henne klädder. så nu kan han det.








hon tränar sin nacke mycket duktigt av henne :D




Pusspuss//mamma-zanra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: