fredagen, lördagen, söndagen, och en snutta av måndagen,

Fredagen var en enda myskväll med mamma och alwa en riktigt tjej kväll tanken var att vi skulle till mormor och sova men de blev inte så, dennis var inte hemma så de va mamma och dotter kväll. vi myste med klyftpotatis o snitsel och lite sås och en massa cocacola och en liten cider, alwa fick tyvärr bara äta sin mat =( men hon såg verkligen sugen på det, vi provade även en vaker body på henne som hon ska ha den 12 september det är storlek 70 på den och hon har 56 nu så men ja ja vad gör det om den är lite stor hon ska ju ha byxor med på sej så de syns ju inte, hihi :P vi kollade även på sex and the city 2 mycket bra, sen hände det något med men det håller jag för mej själv, när jag såg det hjärttat pumpade som det aldrig pumpat förut. ( o de va inget med alwa att göra)





    

Alwa i sin hv-body hur söt som helst och även nappen får vara med i ett hörne.

Lördagen gick jag upp klockan fem hade sovit ca 3 timmar den natten ingen sömn alls, har svårt att sova just nu, inget kul alls. men gjorde mej i ordning och även alwa sen bar det av till falköping i mega spöregnet, tog bussen bort när jag kom till bussen var allt genomblöt även fast jag hade haft paraply, men det regnade så hårt o allt. sen satt jag på stationen en 40 minuter men mumms med kaffe och min lilla ängel sov bara så, men på tåget var det lite action i henne men inte mycket där var det sömn med.

Sen kom mamma och mathilda o möta oss på stationen och vi åkte till mormor för mamma jobbade så hon fixade i ordning henne och allt, sen gick vi ut lite på staden i falköping, det blev lite shopping en rosa mössa till alwa som mormor köpte hennes mormor, sen köpte jag avatar the last arie bander vene hur det stavas, sen skulle mathilda få sin födelsedagspresent av mej, och det var att ta hål i öronen, den sötaste tjejen som finns efter ett hål så fick hon typ panik men hon var modig och gjorde ett till och hur fint blev det liksom inte, hon var så duktigt o de blev så söt, och tejjen som gjorde det på henne var mycket snäll och förstående det är att rekomendera guldsmycke affären i falköping och ta hål för hon var duktigt men hon var lite ung med så dom elle vi e ju lite förstående dom gamla bara va fan typ ju hihi :P








Sen när vi hade gjort allt på staden så var det att åka ut till minna kussiner i åsarp vi skulle fira alla som fyllt från sommaren till hösten elle så det var ett gäng att fira. det var mycket mysigt min minsa kussin var ju där med lukas 7 månader så de var hur mysigt som helts att mysa med han. det blev grillad mat mumms o hemagjord potatissalad senda tårta mumms om det inte hade regnat så mycket så hade vi någ grillat ute men nu blev det elgrillen inomhus, sen efter en lång stund så körde mamma hem till falköping för hon skulle jobba lite till med mormor och jag kördes till stationen och fick sita i falköping i en timme nästan tur att alkisarna höll sej i från mej och alwa. sen fick jag hjälp på med tåget av en mycket trevlig kille så tack tack, även när jag skulle av så hjälpte en annan kille mej tack så mycket.



jimmy min kussin håller alwa för förstagången <3 kärlek till er båda <3

Sen när jag kom hem så umgicks jag med ida vi var hemma här och pratade en massa om livet och drack lite vin mumms mumms med jordgubsvin och chaphill vil mumms. sen var det sengen

Söndag blev lite upp och ner skulle gå på darins signerings sak på elgiganetn men nämner inget mer om det förutom att de blev inget=( sedan på dagen åkte jag och alwa med ida till pia där vi fikade lite och sådant, Hon älskar verkligen alwa lilla farmor så fort vi kom lös hon upp som solen o kramade ihjäl mej och pussade mej tillomed, o höll i alwa o igentligen ska hon inte kunna mata alwa men nu kunde hon det, det var så vackert,



      




Sedan kom mikale och marie och hemtade mej och alwa så åkte vi hem till sandhem och myste, jag och marie och alwa en rikigt tjejmys mysmys med pizza och en film med massa prat, sen var det godnatt



Måndagen var det att åka hem men endå var hemma själv med alwa i hennes lägenhets hus vet inte vad man ska säga att det e hon jobbade så vi myste sen blev det att gå till farmor och farfar o hällsa på lite sen gjorde vi tacos hemma sen bar det av till jönköping, jippi!? Sen så blev det lite mys framför tven med te för mår inte bra i hallsen eller i kroppen just nu så.




    


Det var vad jag hade att säga om våran helg,

Pusspuss//mamma-zanra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: